det som inte fick hända hände

jag har även förlorat en vän idag, nej inte dött eller så på något sett.. Utan jag bestämmde helt enkelt att det va bäst att ta ett brake från våran vännskap pga för starka känslor som jag vill ha bort. Fråga mig inte om det var rätt att göra så, för det har jag inte en susning om.. För tillfället saknar jag honom något otroligt, för jag vet om att han finns där men jag vill inte nå honom. Men det är så jag måste lära mig att leva ett tag nu, till jag är redo igen. Förlåt, men jag försöker bara göra det bästa av situationen och jag är glad att du sa att du alltid kommer finnas där för mig. Puss på dig, kanske en sista gång?

Kommentarer
Postat av: Tobias

åh tack :D:D

2008-11-06 @ 18:47:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0