en cool gammal dam

orkar inee sitta och skriva vad jag gör om dagarna längre, så jag skriver om de händelser som jag själv vill komma ihåg! Som idag när jag och Therese blev övertrötta på snickeriet bestämmde vi oss för att knyta fast varandra med hjälp av en grej som satt på byxorna, i know det låter inte kul alls och helt knäppt. Men ni anar inte vad kul det va! Och sen på bussen påväg hem så satte vi oss på buss 509, som jag nu döpt till söligaste bussen i sverige. Och såklart så ska den stanna en stund i solna centrum för att vänta på alla passagerare som ska hoppa på, och om man har ett tåg att passa har man inte tid att vätna några extra minuter. Så tanten bredvid oss fick ett riktigt klockrent utbrott och skrek: "Nej nu ska de byta chaufför också! Och kanske ta en liten rökpaus.. Va i helvete! Ska de av nu också!? Och titta bara på alla gamla kärringar som ktuar allt de har här med sina jävla remsor som ska stämplas. TITTA, jag säger ju det. Stäng dörrjävlarna och åk!" Och när väl bussen började åka så lät motorn lite rostig: "Fan, nu gick säkert bussen sönder också! Nu får vi nog byta bussjävel, kanske lika bra att hoppa av och vänta på nästa! Bussjävel.."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0