gårdagen och idag

igår efter matchen var det ju faktist så att jag skulle vara med Emilia, Robin och Christian. Men icke sa nicke! Det blev inget så¨Johanna kom hit och vi pratade och kollade på film och hade det allmänt mysigt! Och vet ni vilken film det blev? En svensk klassiker, tomten är far till ala barnen. Sjuk film med riktigt svensk humor! Men den är bra faktist.

Imorse gick man upp med klockan för att lira match mot sköndals damer, och där blev det vinst med 5 - 2. Tjoho! Känns skönt att skrapa ihop lite poäng mot bottenlaget. Och på det gjorde jag två mål, så det kändes skönt men annars var jag inte så jätte nöjd med min insats! Efter det var det bara hem, hoppa in i duschen, vila upp sig och äta och sen sen till nästa hall och ladda inför slutspelet i fotbolls cupen! Jippie tänkte huvudet, no way tänkte kroppen.

Kvartsfinal Bollstanäs - Djurgården 1 - 0
Fick vinst mot Djurgården med ett noll som kändes otroligt skönt!
Kändes skönt att stänka dit med en assist också.

Semifinal Bollstanäs - Enskede 0 - 1
De var ett riktigt bra lag, men det är vi med.
Men det räcker inte med att lira bra,
utan man måste få in bollen också.
Och det fick de!

Match om tredje pris Bollstanäs - Täby 1 - 0
Kändes som våran ork tog slut.
och med josefins förkylning och min skada
och lite små skavanker i laget gick det inte riktigt som det skulle!

Men tänker inte klaga på det, vi gjorde en skit bra turnering!

Nu ligger jag här i soffan och är helt död, hjärnan har gjort uppror och kroppen samarbetar inte. Känner mig helt lost! Så får ta och lägga mig snart om jag ska orka med skoldagen imorgon också. Och grattis alla till första advent, alltid mysigt med tända ljus. Jag hoppas eran helg har varit super, för det har min! Förutom lite hetsigt schema, men annars tummen upp <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0