gårdagen och today

Igår var jag ju då på bio, James Bond filmen! Den var faktist helt okej, kanske hade för stora förhoppningar? Men, den var i alla fall se värd. När vi kom hem somnade jag på en gång, jag var sjukt trött! Hade tänkt ha en lång sovmorgon, men vilka är det som vaknar vid halv nio tiden? Shit vad trött jag var, men ändå kunde jag inte sova.. Gustaf åkte hem vid tio tiden och då var det bara för mig att byta om och tagga inför match!

Väsby ibk - Tyresö trollbäcken
Vi gjorde en kanon match men gick ändå där ifrån med förlust, 3 - 4. Jag är inte helt nöjd med min egna insats, men bättre än i onsdags i alla fall! Gjorde trots allt ett mål, så lite happy måste jag vara. Ikväll ska jag träffa Emilia och Kattis om jag inte nämnde det igår? Har inte riktigt kommit på vad vi ska göra än, men det blir nog en mysig kväll!

Imorgon är det sovmorgon så det bara skriker om det, ska verkligen försöka sova ut då. Ska även kolla på idol reprisen eftersom jag missade det igår och sen ska jag antagligen träffa en kompis! Hur har eran helg sett ut?

P.s . Vem ringde med dolt nummer
flera gånger idag och låtsades vara finne?
Vill verkligen veta, blir galen av sånt här.

Kommentarer
Postat av: Julia!

det va en person som ringde mig också :P

2008-11-23 @ 21:53:52
URL: http://juliahermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0