gårdagen

igår var det som sagt fredag och jag var ju ledig hela dagen! Jag åkte varken till Gustavsberg eller träffade Christian innan cuppen. Så min fredag bestod endast av fotbollsturnering, som faktist gick bra!

Bollstanäs - Erikslund 0 - 0
okej, här var det grymt orättvist, vi hade jätte många skott men bollen ville inte in!

Bollstanäs - Sigtuna 3 - 2
okej, sedan vart det ju ialla fall vinst och vi hade skärpt oss! Några skit mål fick de trots allt in.

Bollstanäs - Norsborg 3 - 1
Sista matchen för kvällen, spelade till tolvslaget och snacka om att man var trött. Fast det var vår bästa match i cuppen, kändes även skönt att få göra ett mål också!

Och under turneringen fick jag ett sms från Julia att Johan åkte ur idol,
snacka om att det var på tiden! YES
Hoppas man får se Kevin och Robin i final.

Till andra matchen kom faktist Christian med hans polare och kollade, det var riktigt kul faktist! Och vi gick ju vidare till slutspel på söndag så han ska komma och kolla då också, så det känns bra. Idag har jag innebandy match, hoppas det går bra även fast jag är helt slut! Och senare ikväll har jag inte riktigt planerat vad jag ska göra, har bara kollat lite snabbt med Emmi. Vad ska ni göra gott folk? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0