godmorgon världen

Godmorgon, ja dåligt val av ord den här tiden på dygnet. Men det finns säkert några som vaknade nu, så ni får helt enkelt ta åt er! Idag har det hel klart varit en super dag, Börjar morgonen med en enkel engelska lektion och traskar sedan vidare till en idrottslektion med volleyboll. Riktigt kul faktist! Sen gick jag till en pizzeria där Josefin, Elin, Sandra och Lotti sitter och käkar och joinar de med en hamburger tallrik. Mums! Sen så slutade jag för dagen faktist, så nu har jag varit hemma i en timme redan och direkt när jag kommer in genom dörren ser jag mamma hålla på att hänga upp jul stjärnan. Man kan inte bli annat än glad! Eller jo, hata slask.. Men annars, jätte mysigt. Men sedan visade mamma mig vårat kök, där hon flyttat in precis alla grejer från städningen av vardagsrummet till, så där var det super stökigt! Så jag och mamma ställde oss och filosoferade om hur vårat kök skulle kunna se ut, för det är riktigt snyggt egentligen, förutom alla möbler man har haft sen man föddes och så. Så jag fick riktigt många och snygga idéer om hur vårat kök skulle se ut, så när det klirrar i mammas plånbok ska vi försöka fixa till det så! Idén finns endast i mitt huvud, så kan tyvärr inte dela med mig av mina tankar.

Vid halv sex ska jag vara tillbaka i skolan på öppet hus till klockan åtta! Kommer bli roligt faktist, locka barn till skolan i stort sett. Och bara för att vi kämpar med det så får vi ledigt imorgon i skolan, super! Och som pricken över i:et så har jag faktist namnsdag idag på mitt andra namn! Så säg grattis till lilla mig så får du en bulle<3


Kommentarer
Postat av: Julia!

GRATTIS! Du är skyldig mig en bulle...

2008-11-27 @ 15:35:54
URL: http://juliahermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0