helgen i ett och samma inlägg

Fredagen bestod som sagt av bio flm, high school musical 3 och om jag får säga som jag tycker så va det den bästa av alla tre filmer. Dagen fortsatte med idol hemma hos mig och när vi kom hem så berättade jag för mamma att jag skulle iväg på halloween fest på lördag och sa att jag skulle vara utklädd till hora, okej nu avslöjade jag mig, men i alla fall så vart hon helt sprallig! Hon tog fram sminket och började sminka mig som bara den och det va sjukt kul, läppstift i hela ansiktet och jag såg helt seriöst ut som en hora också. Dagen slutade med att jag tvättade av sminket och gick och lade mig!

Lördagens morgon blev en stunds sovmorgon, senare blev det upp och hoppa och ta på sig matchkläder. Jag va helt slut i huvudet men försökte få igång den med massa house och techno musik, funkade faktist! Men bara för stunden, för bra spelade jag verkligen inte. Laget spelade inte heller så bra, jag vet inte varför men det varr helt enkelt en dålig dag? Så vi torskade med 4 - 2, som lite lite grädde på moset gjorde jag i alla fall mål. Efter det blev det en snabb dusch, springa ner till centrum och köpa en hårspray och två rosor som vi skulle ge till Rebecca O Och Annika som arrangerar festen. Stressade till bussen som skulle gå tio över fyra och sen var jag hos julia! Festen skulle börja vid sju, så brottom hade vi inte. När vi väl började fixa oss kunde jag inte hålla mig för skratt när julia kommer ut med en egen gjord blöja av handdukar, en napp i munnen och två toffsar på huvudet. Haha, så himla söt som bebis (kommer kort på det sen). Jag såg helt seriöst ut som en transa, haha fy va äckligt. Men men, va det halloween så va det. Det stog även "blow job 10kr" på min rygg, så sjukt. När det var en timme kvar tills vi skulle gå sa både julias mamma och syster att julia borde vara någonting annat? Först skulle hon vara uteliggare, sen gangster men det blev tillslut min hallick! Julia blev förvandlad till en man, en sliskig man. Sedan bärde det av till festen! Det var jätte god mat och jätte mysigt folk, tack för att jag fick komma! Bilder kommer troligen senare ikväll

Söndagen började med att julia väckte mig vid elva, shit vad trött jag var! Men hon skull träffa oscar vid ett så det va lika bra att gå upp. Käkade en mumsig frukost, packade ihop och sedan skulle jag gå hem! Inget fungerande busskort, så fick traska med grejer i händerna hela vägen hem till mig, ni anar inte vad jobbigt det var för det är en bra bit! När jag kom in genom dörren slängde jag av mig alla grejer och kastade mig i sängen, helt död. Egentligen skulle jag träffa halv syster idag och ta med henne till fiket chokladbollen, men fick ett sms imorse om att hon inte kunde och jag kom på att jag måste plugga som en galning så, får ta det en annan gång! Ikväll är det ensam mamma söker på tv, måste titta. Och imorgon är det skola, inte kul någonstans. Tänk om höstlovet kunde vara två veckor?

Tack för en underbar helg och till bästaste julia hermelin, älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Freddy

Snygg header :)

2008-11-02 @ 13:59:34
URL: http://crapfreds.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: jag med, älskar att sova :D

2008-11-02 @ 14:02:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: precis, så mysigt :D

2008-11-02 @ 15:52:05
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: underbart ju :D

2008-11-02 @ 16:53:09
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: syster

NÄSTA SÖÖÖÖNDAG!!! :D<3<3<3

2008-11-02 @ 16:53:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0