ingen normal skoldag

Skoldagen idag var inte normal någonstans? Började vid tio med lite små prat om provet i fyrtio minuter, sen var det dags att gå till lunch lite tidigare för läraren skulle på möte. Käkade lunch på Åhlens idag igen, super gott! Grillad kyckling med potatis och dragonsås, yummie.. Nästa lektion började tolv med att vi fick ett papper där det tex stog: Hur många nödstopp och brandsläckare finns det och vart finns de i verkstaden? Tog oss runt tio minuter och sen skulle läraren iväg på möte igen och vi tog chansen att ha lite stämning på lektionstid genom att skruva upp bergssprängaren på max volym. Radio 107,5 ofcourse och vi hade små fest i klassrummet tills läraren kom tillbaka vid kvart i ett och de flesta i klassen såg små döda ut så våran lärare frågade vilka det var som ville jobba inne i verkstaden? Det va fyra stycken av nitton som räckte upp handen, och till min förvåning så sa min lärare; Okej, ni som vill jobba kan gå in i verkstaden och resten kan åka hem! Trodde inte mina öron, men efter en kvart stod man där vid bussållsplatsen påväg hem två timmar tidigare än vanligt.
Tack för en skit skön skoldag!

Nu blir det lite plugg, sedan ska jag ner till centrum med Erica och kolla lite på presenter. Sen blir det att traska hemmåt igen och plugga och äta fram till träningen vid sju! Träna, duscha, plugga och sen hopp i bingen. Men ska försöka klämma in lite tv tittande där någonstans också. Hur har din dag sett ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0