jag tror jag tappar andan

SHIT, väck mig om jag drömmer! Alla se har sett "se upp för dårarna" kommer fatta precis vad jag snackar om. Ni vet han som spelar Henke, pojkvänn till blondinen i filmen? Han träffade jag och pratade lite med idag, ja det är sant! Allt började med att jag och Therese stod på karlberg station när det plötsligt går förbi en kille som jag kände igen hur mycket som helst, men det gick inte placera honom förens jag fick upp massa filmsnuttar i huvudet där han var med. Så jag sa till Therese att det precis hade gått förbi en skådespelare här och när hon tittade dit sa hon att det va Henke, han i se upp för dårarna. Och då ringde det i mitt huvud, självklart att det var han! Och på tåget hamnade vi nästan på samma platser så man kunde ju inte låta bli att titta på ett av guds bästa verk! Både snygg, charmig och grymt bra på duken. Det ända jag tänkte på var: shit. tänk om han går av i väsby. I rotebro sa jag hej då till therese, för där skulle hon kliva av och tåget rullade vidare till väsby. Och vem kliver av där, jo Henke! Med fyra av hans kompisar. Senare i tunneln hamnade jag bredvid han och då kunde jag ju inte hålla mig från att säga nånting, och om jag inte gjort det skulle jag ha ångrat mig. Det visste jag!

Cornelia: Ursäkta?
Henke: ja?
Cornelia: Är det inte du som spelar henke i se upp för dårarna?
Henke: Jo.. jo det stämmer bra.
Cornelia: Ah, jag hade för mig det. Du är grymt bra i den filmen!
Henke: haha, jo man tackar.
paus..
Cornelia: Så, vad gör du här då?
Henke: jo jag ska jobba lite bara!
Sedan var ja så skakis att jag inte kunde säga något mer så jag gick hem!
Han var precis lika snygg lika charmig, lika varm och härlig röst som i filmen.
Och glöm inte de där blåa ögonen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0