look at the bright side of life

jag är glad för din skull, Julia Hermelin. Jag läser din blogg om dina betyg och jag kan inte bli annat än glad för din skull! Tycker det är skitskön och höra att du själv är pluggis nu också, det klingar fint helt enkelt! Så puss på att Julia Hermelin är officiell pluggis.

Och till er två.. den ena undrar jag vad du göra med ditt liv. Jag kommer ihåg den ljusa tiden med oss, och nu fattar du helt fel beslut! Jag fattar inte, tänk människa. Livet är inte alltid kul, det måste du lära dig. Och till den andra, du måste lära dig gå din egna väg! Följ inte efter, stå på egna ben. Jag vet att du är jävligt stark, visa det också. Dras inte med i skiten, jag vet att du klarar det. Du måste tro på det! Jag vill verkligen inte låta som om jag hatar er, det gör jag inte.. ni förstår bara inte hur orolig jag är.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0