minnen från halloween festen och annat smått

Nu har jag alla bilder från halloween festen på datorn, grejen nu är att jag ska välja ut favoriterna och och gå hem till pappa och fixa de där hemma. Sen är de inne på sidan! Ska troligen försöka fixa det imorgon.

Nu har jag slappat i princip ela dagen, har även läst igenom lite till provet. Men det är så lite information vi har fått hittills, så det finns inte så mycket att läsa! Har ju även kollat på äntligen hemma, där de håller på att fixa det där orenoverade huset. Och som lite grädde på moset så är det faktist så att de byggställningar ni ser är faktist min kära låtsas pappa som fixat, lite coolt. Och eftersom jag går möbel & inredning så ska jag försöka få han att fråga snickaren Björn om en praktik plats hos honom en vacker dag, vad tror ni om det?


Kommentarer
Postat av: Tobias

ser man på ;) mums så god den är :D

2008-11-04 @ 22:18:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0