nu är det helg här i vårt hus

äntligen helg, och ledig som man är idag hade jag massa saker planerat och den första har redan gått åt skogen! Blir ingen gustavsberg tripp idag, så åt helvete med det.. skit besviken, och varför vi inte åkte dit tänker jag inte ta upp för det har inget med mig att göra. Så jag får helt enkelt dega i sängen till eftermiddag! Visst, skönt säger du men nej säger jag, jag vill ha något att göra. För att ha någonting att göra tänkte jag fortsätta designa vårat kök, kolla på kungfu panda och försöka sätta mig ner och fortsätta skriva på en låt jag bara har refrängen på nu. Men det känns som en dag jag kan få ut mycket tankar på papper, så vi får väll se!

alla killar, vissa killar. Vad vet jag? Men varför ska det vara så svårt att känna vad man känner och inte tänka vad man känner.. Det är hjärtat som styr kärleken, inte hjärnan! Jag har både stött på sånna problem och fått höra om sånna problem, lyssna på erat hjärta för en gångs skull. Om ni inte tror att ni räcker till, så kan ni fråga om våra synpunkter för ni gör allting så mycket större och värre än vad det egentligen är.. och pga det så drar ni med oss ner i fallet också. Nej, jag hatar inte dig eller er för att ni gör så, men jag hatar på sättet allting blir..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0