öppet hus på sankt martin

Ja, då var det avklarat! Gjorde inte speciellt mycket, jag hängde mest runt med Josefin och Elin och sen fick jag håret fixat. Kunde inte bli bättre faktist! Jo, det fattades en Therese <3

Imorgon är man då ledig, jippie kayee på det! Så imorgon blir det sovmorgon och sen ska nog jag och mamma ta en tripp till Gustavsberg och hälsa på morbror, hans flickvän Anna, kusin Herman och den nyfödde! Så min fredag kan inte bli mer en bäst. Har även fotbollscup hemma på kvällen, riktigt taggad. Och mellan alltihop kanske jag ska träffa Christian, men han skulle höra av sig så vet inte hur det blir med det. Men eftersom det här är det sista jag skriver för dagen så säger jag godnatt! <3


Hade tänkt ta en bild på min skola S:t Martin,
men när jag sökte det på google kom denna bild upp,
 tyckte den var mycket trevligare så vi kör på den

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0