regnar det ute?

nu har jag precis kommit in genom dörren! Vi var ju som sagt på den där antik grejen dag, och jo jag kände mig som en gamling som skulle köpa en möbel med mina pansionspengar! Men på något sett var det kul, fast inget jag skulle göra på fritiden precis. Och sen var det ju så att jag skulle till mässan, men planerna blev ändrade och så blir det ofta för mig! Så jag och therese la benen på ryggen och sprang i regnet till östermalstorgs tunnelbanestation.

Therese: Cornelia!! Om du springer så får man mer regn på sig ju!
Jag: Jamen, det känns ju mycket bättre när man springer!!

Visst är det så?

Nej, nu ska jag ta det lite lugnt och sen städa rummet för Jepser har tydligen bestämmt sig för att vi ska vara här! Och det ser ut som rena rama uff i mitt rum, så gäller att ta fram hårdhandskarna nu. Och ska även försöka lägga upp lite bilder från Therese fest i lördags! Have a great night <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0