riktigt myspys

ja, det var det verkligen! Med bio igår med två underbara tjejer och senare hem till mig och kollade på ännu en film. Kunde inte bli bättre, sen fick jag föja med Johanna en bit påvägen för hon skulle gå hem, och det va sjukt läskigt! Mörkrädd som man är också.. Josefin sov kvar, vi somnade väll vid två tiden och sov till tolv eller något sånt. Sen dess har vi slappat som bara den, precis som en söndag ska vara! Men nu har vi båda insett att om en timme är det fotbollsträning, snark.. Skit trött! But thats life, det är bara byta om och dra dit. Sen blir det fort hem och kolla på ensam mamma söker! Jag undrar om det är sista avsnittet idag?

Sen så blir det en snabbdusch och slänga sig i soffan och kolla på sannignen ögonblick tror jag! Och krypa i säng tidigt, det är ju trots allt skola imorogn. see you tomorrow <3

P.s. Ja juste, jag och bästa julia har även bestämmt att vi ska kolla på Chris Brown när han kommer till Stockholm. Kommer bli skit naaaaaaaaaaaaaajs..

Kommentarer
Postat av: MOA

damn fint hår du hade i headern! :)

2008-11-16 @ 18:04:05
URL: http://moaswalliing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0