tankar och tankar och åter.. tankar?

alltså jag vet inte, men nu på hösten faller man ner i ett enda stort deprissions hål? Är det bara jag? Allting känns så sjukt fel, och de dagar man förut tyckte att man såg ut som hej kom och hjälp mig och man ville bara vända sig om i dörren och gå och lägga sig? Sådan dag, är nu varje dag. Jag vill inte känna så och troligen inte du heller om du gör det, men vad ska man göra? Det är det jag vill veta.. Man vill antingen bara gömma sig i stora kläder med mössa på huvudet och tusen kilo smink för att dölja sig själv, eller så vill man ställa sig i vardagliga kläder i en folkmassa och skrika, titta på mig! Jag ser ut som stryk men jag bryr mig fan inte. Ansiktet, katastrof. Kläder, skräp. Hår, det ska vi inte ens tala om.  Vem uppfann sminket? Om inte det fanns skulle allt vara lättare tycker jag.. Helvete. Jag ber inte någon att säga: nej men du ser inte ful ut eller så. Verkligen inte, jag vill bara se om det finns någon som håller med mig och få ut all skit!
Thats my way.

Kommentarer
Postat av: Simone

Hmm ja jag håller med dig.

Jag tycker att smink är bara ett sätt att gömma sitt riktiga jag, man visar inte vem man är och man ser bara falsk ut.

Därför är jag inte så förtjust i människor som har mycket smink på sig, man ska se naturlig ut och inte bry sig om vad andra tycker och är man inte nöjd med hur man ser ut utan smink har man bara sig själv att skylla eftersom man har säkert haft jättemycket smink ett ganska bra tag så hyn ser helt hängig och gammal ut fastän man bara är i tonåren.

2008-11-11 @ 22:37:46
URL: http://mone.blogg.se/
Postat av: Simone

Nuförtiden så är det sminket som avgör om man är snygg eller inte - fel idioter, fel! Som sagt smink ger andra bara en falsk bild av en och om man ska avgöra om man är snygg eller inte PÅ RIKTIGT så ska man avgöra det när man inte har smink.

2008-11-11 @ 22:41:21
URL: http://mone.blogg.se/
Postat av: Linda

Jag håller med dig till hundra procent, fatta vad skönt det skulle vara om sminket egentligen inte fanns:O Och hösten suger, det som känner sig glad och lycklig ska vara jävligt glad över det!

Älskar dig vännen<3

2008-11-13 @ 18:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0