this is my day

skoldagen var riktigt seg ska jag säga, men det var godaste lunchen idag på åhlens! Fläskfilé med råstektpotatis, yummie.. Nu sitter jag här hemma och har säkert varit hemm i två timmar nu, på den tiden har jag städat mitt rum och möblerat om! För man får ju sällskap ikväll, då måste det va finfint. Kvällen börjar hos Anita, pappas tjej, där jag, pappa, anita och isa ska göra hemma gjord pizza! Någon mer än jag som tycker det är så mycket godare än köpt? Efter det blir jag skjutsad till station för att ta tåget mot stockholm och möta upp Gustaf för att senare gå till biografen Rigoletto och kolla på Bond! Och som grädde på moset så blir man bjuden <3 Bion börjar vid nio om jag inte minns fel, så den håller väll på två timmar eller något? Sen drar vi hem till moí och det blir bingen tidigt, har match imorgon som jag ser fram emot och vill inte spela lika dåligt som i onsdag så dags att tagga! Efter matchen ska jag nog träffa Emilia och Kattis, vad vi ska göra är en gåta.

Hur ser eran helg ut?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0