this is yesterday and today

Jo, det vart riktigt sen middag för jesper och mig! Och nej vi orkade inte laga egna köttbullar och nej pastan blev inte pasta, utan det blev istället svart spagetti! Och Det vart inte en film utan det vart två filmer, Eden lake och Darkness falls. Usch den första var jätte hemsk, inte specielt läskig eller så, men usch va hemsk. Den andra förstod jag inte så jätte mycket av, den va mest rörig och jag va trött så ögonen hängde inte riktigt med i matchen! Men de va bra, båda två faktist. Har de på datan nu, så den som vill kolla får komma hit någon dag tycker jag.

Och till lördagen, idag alltså. Så hade jag match borta mot Farsta, serieledarna, Jag trodde faktist att vi skulle förlora, men att jag ville ge de en rejäl match! Och du, jag kan lova att vi gav de en rejäl match. Det gick rykten om att de hade skrivit att de skulle krossa oss med 8 - 2. det gjorde oss bara mer taggade. 8 - 2, BULLSHIT! Vi vann med 6 - 3 eller så var det 5 - 3, helt otroligt. Hade jag aldrig trott, det visar bara hur jävla bra och vilken stark vilja vi har. Jag älskar mitt lag, thats it!

Och nu sitter jag här, helt klar och taggad inför bio! Ska åka in till sergel vid sju med Johanna och Josefin, kommer bli jätte mysigt. Vad ska ni göra ikväll?<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0