torsdagen som känns som en torsdag

Idag har det väll inte hänt något sådär speciellt faktist, jag och therese har bara föreställt oss hur Jesper skulle vara i ett slagsmål. Jo, han skulle äga de med sjukaste kommentarerna så de skulle dra där ifrån. Ni anar inte hur klockrena kommentarer den grabben har, haha man kan inte låta bli att skratta. På väg hem när man klev på tåget i solna var det ljust som dagen, när man senare klev av i upplands väsby vart det svart som natten.. det börjar bli vinter nu små barn!

Väl hemma hade mamma på Kent, det va länge sen jag lyssnade på de.. Riktigt bra faktist, texterna går rätt in i hjärtat, fråga mig inte varför. Hela min kväll består väll av plugg! Jag kan faktist det mesta, hade mini prov made by therese idag och det gick super! Så, det kanske går vägen men håll tummarna ändå.




tänk om det kunde se ut såhär?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jo hemma i norrland så får du se nästan lika mycket snö:) Kanske inte nu, men till vintern ;)

2009-04-25 @ 15:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0