väsby ibk - täby is

usch vilken tråkig match det var igår! Gick inte att spela på något sett. De va inte alla bra, och inte vi heller tyvärr. Men i andra perioden skärpte vi oss och vi vann tillslut med 5 - 0, bra resultat men ingen bra prestation. Jag är verkligen inte nöjd med min egen instats, den gick åt skogen även fast jag gjorde två mål och en assist. De jag vill hylla för matchen är faktist andra linan som i alla fall försökte spela runt bollen i laget och lyckades ett antal gånger! Och Julia som trots var sjuk var enligt mig kung på planen igår, fick in en eller två assister på pappret också om jag inte minns helt fel! Good job girls, vi vann trots dåligt spel. Men vi ryckte upp oss i andra några snäpp <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0