when a stranger calls

Idag har det ringt två mystiska personer till min telefon! Den ena med nummer som jag efter mycket om och men fick reda på att det va Johan. Men den andra som ringde var med dolt, och jag svarade men de bara drev på andra sidan. Vem var det!? Inte för att jag blev sur, det var lite underhållande. Men jag är grymt nyfiken på att veta  vem det var? Annars har både jag och therese varit i nattmössan, skit trötta med andra ord. Så det har blivit många skrattanfall idag!

Ikväll blir det träning, jag är faktist ganska pepp på att gå ner på träningen idag! Känns skönt med vinst i helgen och så, och utveckla spelet och träffa alla goa männsikor. Nu när det är svin kallt ute och det är mörkt, tycker jag faktist att snön kan titta fram, precis som den gjorde igår fast att den ska stanna kvar! Och då menar jag inte lite snö, utan SNÖ!


och så kanske det blir lite snowboard åkning i vinter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0