because you had a bad day

Skolfotografering, ja jag säger bara det.. Usch! Sedan var det skoldag som gällde, och senare var det hem till simone för att göra henne lite sällskap. Man märkte direkt att hon inte hade haft människor omkring sig på två dagar, knäpp som vanligt men därför så go. Och nu sitter jag här hemma 19.20 och väntar på middag, inte för att jag är så hungrig utan mer att jag måste äta. Kvällen idag blir nog framför tvn och kanske lite plugg, vem vet.

Therese: Haha, hur håller jag mig väska egentligen?

Cornelia: Haha, som en jävla ica kasse!

Imorgon blir det riktigt skön skoldag, börjar 10.00 och slutar efter jag skrivit klart en uppsats på svenskan, yeees. Lite avis?

Therese: Gå inte så jävla fort!

Cornelia: har du någon aning om hur kallt det är ute eller?

Therese: men sagta ner, vi har inte brottom.

Cornelia: Jo, det är skit kallt! Bara för du har massa döda gåsar runt dig!


(therese har en canada goose)

Ja juste, en grej som jag måste berätta. När vi satt på donken idag i sundbyberg efter skolan så går det in två pensionärer, en dam och en man, på toa och kommer inte ut förrens tjugo minuter senare! Tell me, vad gjorde de?

Kommentarer
Postat av: Mathias

DE KNULLA :D:D:D:D:D

2008-10-08 @ 09:06:23
URL: http://Hi-Expod.boggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0