bio kväll

igår blev det bio kväll inne på sergel med Erica och Therese, och rätt som det va satt man på en film man redan sett, Patrik 1,5. Men den är såååååå bra så det gjorde ingenting! Ni borde se den om den inte har setts.Efter det drog jag mig hemmåt, mitt busskort hade slutat fungera för länge sen och jag va super trött! Så när jag kom hem slängde jag mig på soffan och kollade på a shot at love with tila tequila. Idag ska jag troligen träffa kattis, men vi vet itne vad vi ska göra i det här vädret och hon ska iväg vid klockan sex så, vi får se hur det blir! Senare ikväll ska jag träffa Fanny, det va länge sen nu.. och jag är glad att jag får träffa dig idag! Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0