bollen är rund

Som sagt, bollen är rund. Just därför förlorade vi matchen i förmiddags med 7 - 1. skit också! Vi lirade bra fram till tredje halvlek då målen bara rullade in, men man ska inte gräva ner sig. Motståndar laget har vunnit sm flera gånger och är på en helt annan nivå. Så bra lirat ändå! Efter matchen åkte jag, Linda, Johan och mamma hem till oss och tog med oss kina mat. Jag käkade friterad kyckling med sötsursås och ris, klassiker och oemotståndlig! Vi hyrde också två filmer som jag just nu inte kommer ihåg namnet på, men de va helt okej bra.

Nu var det egentligen planerat att vi skulle gå på mamma mia på bio, men eftersom båda päronen bangade ur så orkade inte vi heller. Så det blir tv dag idag istället! Tror jag ska bänka mig framför ensam mamma söker, konstigt nog följer jag det?

Imorgon blir det att ta tåget 8.13 från väsby station, usch och fy. Men man ska inte klaga, sovmorgon! Så det blir en tidig kväll idag, hoppas jag, ska ialla fall sikta in mig på det.
Så sleep tight när ni ska göra det <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: lätt att jag ska =D

2008-10-06 @ 00:48:12
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0