crazy day in october

Vi börjar dagen med therese sjuka kommentarer om hennes utséende under skoldagen:
Jag ser ut som en mosad larv!
lite senare..
Eller nej, en bombad irakie!

Fredagen som helt normal ut, förutom att vi slutade ovanligt tidigt! Skulle egentligen sluta vid halv tre, men vi fick sluta kvart i ett, yes box! För svenska läraren var sjuk så vi hade datakunskap på den timmen, men den timmen vart bara en halvtimme så vi fick gå. Sen vid upplands väsby station missade jag varenda buss som går till mig, så fick gå i 15 minuter i ett skit kallt väder med endast tshirt och skinnjacka, jippe. Just nu sitter jag och tuggar på en kexchoklad och väntar på att simone ska komma hem vid halv fem! Sen ska vi ta tåget till stan för vi ska hämta simon, simones kompis som är bosatt på åland! Vad vi senare gör har jag inte en susning om, men det kommer bli lyckat.

Sen imorgon är det match på hemmaplan mot balrog, innan det ska jag träffa julia och samma sak efter matchen! Kommer bli riktigt najs.
Vad ska ni göra i helgen? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0