feelings that must be written down

Ska jag hålla mig fast och tro på det bästa, eller ska jag släppa dig helt och bara glömma? En enda droppe parfym kan ändra så mycket, från en léende mun till en vissen på ett huvud som rymmer så många minnen. Minnen rusade genom huvudet, stångades med varandra för jag ville minnas men ändå inte. Jag vil få tillbaka en känsla som var så stark, men det känns som att den bron brändes ner för länge sen och det tar tid att bygga upp den. Så lätt, men ändå så svårt för mig att insé att du är borta. Jag vet inte om det är för att jag inte vill insé det, eller om jag bara inte kan släppa dig även fast det är det jag borde.Som att stå på en klippa och se livet rinna förbi än, att se ner mot den grund som ska ta ens liv till himelen eller helvetet. Men jag hoppar inte, det finns ett hinder som stoppar mig. Alla vänner kring mig, som om de hjälps åt att hålla tillbaka mig, evigt tacksam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0