friday night

Fredagen blev faktist inte som vi hade tänkt oss, efter att ha varit hemma hos julia ett tag drog vi senare hem till mig, lade oss i min säng och kollade på sex and the city filmen för julia hade inte sätt den! Efter den filmen var jag riktigt trött och trodde klockan va sent på natten och det var kolsvart, men klockan var bara sju? Så först hörde Oscar, Lucas m.m av sig och sa att vi skulle träffa de, men tillslut blev det inte så. Sen hade vi tänkt träffa annat folk men de bodde lite på fel ställe. Så vi blev helt enkelt klistrade framför idol, heja jesper och kevin! Vid tio tiden kom julias mamma förbi och hämtade henne så att hon slapp gå till runby här ifrån, och jag och mamma började titta på någon bra film som jag dock inte lyckades kolla klart på! Jag vill bara nämna för Tobias om han ser det här att jag såg honom minst hundra gånger på idol rutan idag, linslus.

Imorgon ska jag försöka sova ut, läääääänge. Jag har inget riktigt bestämt, vet bara att jag ska träffa syster. Så det blir surprise! Snart så vill inte mina ögon hålla sig uppe längre, så natti natti <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0