friday

I fredags träffade jag Julia, kvällen blev riktigt lyckad efter en mys kväll med idol och allt vi kollade på. Heja Kevin! Jag och Julia är så sjukt knäppa, men det är därför vi passar så jävla bra som vänner och det är därför jag älskar henne så mycket som jag gör. Och tillslut somnade vi medans vi kollade på i ditt ansikte.

I lördags morse vaknade vi vid tio tiden, åt en stabil frulle och vid två kom pappa förbi och hämtade oss för vi skulle in till råsunda. Och om ni undrar varför vi skulle vara där så tidigt var det för att vi jobbade på den matchen, vi sålde souvenirer (hur man nu stavar det). Det va riktigt kul faktist, kanske inte blev som jag hade tänkt men det vart lyckat ändå! Massa trevliga människor och personerna man kollade på matchen med, Johanna och Josse är ju inte de normalaste så det vart ritkigt kul. Tanken var att jag skulle kolla på matchen med Julia, men det vart knasigt och jag ber om ursäkt för det. Matchen slutade 0 - 0 som ni kanske vet, och jag tyckte de siffrorna var klart rättvisa.

Idag ska jag iväg och heja på mitt fotbollslag, de ska spela kvarts final i sanktan. Så ska iväg här om en halvtimma ungefär, klockan är kvart i elva.  Och efter det ska jag till IKEA med pappa, så jag kommer inte vara hemma så mycket idag. Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0