hallonbergen

Precis, hallonbergen. Det va där jag spenderade min skoldag idag! Nästan alla elever på hela skolan skulle sitta i en aula idag i hallonbergen och lyssna på en snubbe som suttit  fängelse i typ tjugo år, i texas? Han hade suttit i isoleringscell i 13 år och 2000 vart han fri, utvisad till Sverige. Han hade mördat mannen som våldtagit hans dotter, lite skraj var man ändå inför den här dagen. Vi började halv tio och slutade halv tolv så nu är jag hemma! Ritkgit skön onsdag.. Vdi tre ska jag och pappa till någon hudläkare, så får vi se hur det går och sen senare ikväll är det innebandy träning, wei!

hur ser eran dag ut?

Kommentarer
Postat av: julia hermelin

JAG BOR NÄRA HALLONBERGEN!!!!!

2008-10-15 @ 16:14:10
URL: http://juliahermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0