i just love it

Fan va jag älskar mitt innebandy lag, det är sjukt! Jag blir alltid så jävla lycklig när jag lirar med er.. ni ska bara veta hur det sprätter i kroppen. Min lina fick träna på ett nytt spel idag med en gammal gaik träna, och jävlar vad bra det gick! För att vara första gången gick det riktigt bra.

Pillan höll även på att skrämma skiten ur mig när hon plötsligt lägger sig på planen och det ser ut som om hon stukat foten, tur för henne att det inte var allvarligt för då skulle hon åka på en smäll av lilla mig!

Imorgon är det cooper test på gympan, oh shit! Och jag som har problem med foten, så jag hoppas det inte betyg setts imorgon, då blir det inga mvg här inte..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0