igår var det torsdag

Mitt minne från igår är inte så stort. Men det hände en jävla massa grejer! Therese berättade en grej för mig som jag höll på att svimma av, ska inte nämna några namn men det var två stycken som hade sex inne på våran skoltoalett! Och inte vilka som helst heller.. Usch! Efter skolan tog jag bussen hem till julia, och gissa om jag fick springa för att hinna med den! När vi väl kommit dit hade vi det super mysigt och tog det lilla lugna, kollade lite på tv, käkade middag och kollade på film. Sen kom pappa förbi och hämtade upp mig och vips så var jag hemma. Hemma höll jag på att somna så stört så jag kröp ner i sängen och somnade inte på hur länge som helst och vaknade säkert tio gånger inatt, så ni kan ju tänka hur trött jag var på morgonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0