irritation längst in i kroppen

På träningen igår gick det åt rent helvete för mig, så då vart jag irriterad. Sen vart jag irriterad när jag kom hem för jag blev påhoppad med massa frågor, hatar det när jag är sur. Och det har även fortsatt idag, så är inte alls på humör så det bästa är att låta mig va!

Men till skoldagen, idag på idrotten skulle vi simma! Det blev jag & Therese och tre killar i klassen, vart var alla andra? Men det va skönt, då fick man saker gjort. Vi skulle livrädda och hålla på med docker och hej och hå, men det va roligare än jag trodde faktist. Fick VG på livräddningskursen, känns jätte bra förutom att jag va 5 sekunder från MVG! Aja, tar igen det i tvåan. Sittandes på bussen påväg hem från station ser jag ett kamera team vid sibylla? Jag blev jätte nyfiken va det va för något, men orkade inte hoppa av för att kolla. Så någon som har någon idé om vad de gjorde?

Dagens kommentar kom från Max när han och Jesper satt och pratade om kläder?
Max till Jesper
: Hej, uff här! Vi har lite kläder åt dig.

Kvällen ser ut på följande sätt;
Snart kommer felicia smsa mig och be mig följa med henne till centrum för att byta ett par skor. Sen ska vi möta upp, Josse, Johanna, Jessica och Olivia vid station för vi ska bege oss till stan där vi ska ha middag med fotbollslaget. Tror det kommer bli hur mysigt som helst! Jag har för mig att vi beställt bord på mongolian bar? Det är så otroligt gott!

Hur ser eran dag ut?


Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: jora provet gick helt ok :D

2008-10-23 @ 23:20:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: visst låter de bra :D

2008-10-24 @ 19:32:17
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: globalisering i samhällskunskap =)

2008-10-24 @ 19:44:08
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0