its a rainy day

jo som sagt, så har det regnat precis hela dagen! Dagen har varit knäpp, som vanligt och till lunch blev det hederliga pannkakor med nybakt bröd, mums! Efter att jag slutat gick jag till centrum för att möta upp mamma och kolla på lite kläder. Jag fick med mig en grå g-star t-shirt och en grå tunn långärmad tröja med små knappar från only! Och senare ska jag spendera fyra timmar med att packa ihop varor med laget i rosersberg, jippie.. Men det är värt pengarna till lagkassan!
Hur ser eran kväll ut?

Dagen kommentar kom från therese på morgonen när vi ruschat från busshåls platsen till skolan:
Jag ser fan ut som en våldtagen hårsäck!!


Ja jutse, det roligaste på dagen var först i omklädnings rummen där skåpen befinner sig och jag och Therese hade roliga timmen där inne, fan va vi skrattade! Haha, du är så knäpp, precis som du säger. Och det va även kul när treorna hade disco på lektionen, de släckte ner hela rummet, satte på bergs sprängaren och dunkade musik så det hördes i hela skolan och använde overheaden som disco lampa, haha.

Kommer inte kunna vara inne något mer idag, så puss och godnatt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0