jag tar dagen som den kommer

imorse på snickeriet nörjade jag och Therese med borden vi ska göra, om jag får säga det själv är de faktist grymt snygga! Resten av skoldagen hände det inte så mycket mer, utan jag och josse drog oss till viksjö för att träffa hennes pojkvän Niklas. Jag säger det på en gång, det där är en helt annan världs del för mig, fattade nada! Men i alla fall, vi svullade i hans säng och låg och kollade på Torkel i Knipa, haha den filmen är så sjukt rolig! ( om man har lika kass humor som jag och vissa andra ) Sen var det meningen att vi skulle ta bussen utanför Niklas klockan 17.56 för att vi skulle matcha sista bussen till väsby 18.18, men gissa vad? Bussjäveln kommer tio minuter försent och vi anländer på jakobsberg station tjugo över, bye bye till den bussen. Så vi får helt enkelt lov att byta tåg två gånger för att ta oss till väsby. Nu är jag äntligen hemma, trött och hungrig! Josefin kommer nog senare, för den lilla mullvaden ska nämligen sova över här. Det blir en lugn kväll och taggning inför sm kvalet imorgon, längtar!

Dagens höjdpunkt kom när jag fick ett sms av julia där det står: läs min blogg när du kan..
och det gjorde jag  direkt när jag kom hem, och jag är glad att jag gjorde det! Jag fick tårar i ögonen och jag visste inte vart jag skulle ta vägen, alla ord betydde så jävla mycket för mig.. Och gumman, du vet att jag känner precis samma sak för dig! Älskar dig så sjukt mycket, går inte beskriva..



you have planted my love for you in my heart and it will always be there

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0