lördag & söndag

Igår (lördags), hade jag då match mot balrog som vi lätt vann med 8 - 0. Spelet var inget vidare, men bollarna åkte in i målet i alla fall! Sen när jag kom hem tog jag en snabb dusch och gick och mötte upp Linda och Nina. Hela kvällen spenderades hos Nina med en del sjuka saker, men kul var det! Strax efter elva tog vi bussen hem och vi somnade efter tolv någon gång.

Idag vaknade jag till klockan vid kvart i tio, det var dags att gå upp och tagga till match mot djurgården, serieledarna. Jag hade inga alls stora förhoppningar på vinst, men viljan fanns ju där inne någonstans. Första halvlek stog det 0-0, i andra gjorde jag och pillan vårat frislag framför mål och jag satte den, skönt! Men sen slappnade vi av och djurgården tog över ledningen med 5-1 tillslut, men slutresultatet blev 5-3. Jag är ändå nöjd med matchen, men vi släppte in några enkla mål..

Söndag, jag säger bara det. Slapp dag!! Det blir väll bänkad framför tvn i princip hela dagen, så finns inte så mycket att skriva om. Vad ska ni göra idag? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0