löven faller av

Ja precis, löven faller som aldrig förr och det börjar bli riktigt kallt nu! Snart blir det av att ha en vinterjacka på sig. Vaknade i morse vid tio med Linda bredvid mig och vi gick upp och käkade frulle! Alltid så seg på morgonen, men det vart ganska sent igår. Igår var det ju idol, där Yazmina åkte ut. Jag kan inte säga att det va mer en rätt för jag vill att Johan ska åka ut, men fel var det inte! Heja Kevin..

Idag är det match i väsby skolan mot balrog som gäller, hoppas självklart på vinst men också att vi spelar bra. Och va det idag pillan och petra skulle komma hem? I så fall välkommna hem till kalla Sverige! Vi har saknat er, både på och utanför planen.

Idag innan matchen ska jag träffa julia och hjälpa henne hitta en present till Rebecca, inte för att jag är så bra på det men det är ju alltid kul att hjälpa! Sen efter matachen har jag massa alternativ att välja mellan, så vi får se hur dagen slutar. Men det måste bli isäng rätt tidigt eftersom det är dammatch imorgon bitti!

Vad ska ni göra idag? <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0