löven faller

Igår, tisdags träffade jag ju då Kattis. Drog hem till henne vid ett tiden, vi pratade om allt och ingenting och vi gjorde inte så mycket utan det, det va länge sen vi pratade så det fanns mycket att säga. Vid fem tiden var det time att gå hem och jag lagade middag, pasta med köttfärsås och lite senare kom fanny. Vi laddade inför en film på tv1000 action som skulle börja 22.00. Informationen om filmen fick mig att tro att det va sjukaste skräckfilmen, men nej nej. Hade fel! Den hette någit med The hole? Visst, den va bra man vi hade laddat upp med filtar och kuddar och berett oss på skräck! Efter filmen höll man på att somna i soffan och fanny gick hemmåt.

Vaknade vid tio tiden imorse och det slog mig att det redan var onsdag, lovet har gått så fort och är snart slut.. Mina planer för dagen var att möta gustaf på centralen klockan två och så blev det också. Vi tog tuben till sankt eriksplan för att leta efter något mysigt café och efter en stund hittade vi Chokladbollen, ett jätte mysigt litet café som nu blivit min favorit! Beställde en morotskaka och varm choklad med vispgrädde, och den koppen var verkligen inte liten! Säkert en halv liter.  Det var super gott, men efter ett tag blev vi omringade av massa kostym nissar som skulle ha möte så vi gick där ifrån. Vi bestämde oss för en promenad genom stan och vi hamnade tillslut på en bänk vid vanadis badet! Smart som jag är tog jag vinterjackan, men gustaf hade bara på sig skinnjacka så efter en stund gick vi mot tuben igen och eftersom både hade kass fantasi på vad vi skulle göra bestämmde vi oss för att säga hej då och åka hem. Så nu är jag hemma, trätt och seg men snart är det innebandy träning, så blir nog ombytes tid och lite smått och gott innan det! Vad har ni gjort en kall höstdag som denna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0