näst sista dagen i oktober

Igår kväll vart det helt klart kaos här, så jag mötte syster klockan elva vid statoil och vi gick hem till henne och pratade. Hade tänkt att sova över där, men ville hem och ta itu med saker så vid tolv gick jag hemmåt. Och det va nå helt sjukt med dimma ute, jag såg knappt fem meter framför mig sen va det helt suddigt! Riktigt läskigt väder faktist.

Idag så ska jag träffa Lisa inne i stan och vi ska hem till henne i Vendelsö och så blir det övernattning där borta också! När vi ska mötas har jag inte en susning om, hon har inte vaknat än. Men orkar inte stressa, så det är bara skönt att få ta det lilla lugna.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: ok :D ska bli kul o se den!!

2008-10-30 @ 21:27:30
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Tobias

svar: sergel =) själv?

2008-10-31 @ 13:01:24
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0