sådant väder sådant humör

trött trött och åter trött.. nämde jag att jag va trött? Den här dagen har både jag och therese halv sovit igenom, snickeri hela långa dagen och jag är snart klar med min första pall, hon med! Vi blev hämtade efter skolan av hennes pappa, tack förbi att få åka bil hem till dörren. För en stund sedan kom min syster in genom dörren och nu ligger vi hemma hos min mamma och slappar. 

Väsby - tullinge ikväll 20.00 i väsby skolan, kom och titta vettja!

Orkar inte skriva så mycket idag, är helt slut i huvudet på ord. Imorgon kommer det nog en dag att skriva lite mer om.

Juste, jag när jag blickar tillbaka på gårdagen minns jag under fotbollsträningen att det va någon kille eller några killar som ropade Cotten? VIlka var det, jag behöver veta! Jag blir galen.. Tack på förhand <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0