sista dagen i oktober

okej, varför blir saker jag planerar aldrig av? Som sagt skulle jag träffa Lisa igår och massa, men ike sa nicke. Allt gick åt skogen och det blev kaos så min dag blev avslutad hos simone och tillsammans med hennes pojkvän låg vi och kollade på skräckfilm! Inte enligt planerna, ledsen Lisa men varför blir saker alltid fel när vi ska träffas? Jag saknar dig!

Idag ska jag i alla fall träffa bästaste julia och vi ska ta oss till sergel för hon har dragit med mig på high school musical 3, så vi får se om den är bra eller inte! Vissa har sagt att den är bra, andra inte. Måste ju hinna hem till idol så det är perfekt att filmen börjar fyra, och eftersom det är match imorgon så blir det lugnt resten av kvällen! Men det känns skönt att äntligen få spendera lite tid med en underbar person, love it! Hur ser eran dag ut?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0