skolfotografering

Imorse klev jag upp ut sängen 05.40, så sjukt jobbigt! För att jag ska vara absolut senast i skolan 08.20 måste jag resa hemifrån en timme tidigare. Så nu sitter jag och väntar på min buss som jag snart ska gå ner och ta, och om den inte kommer idag blir jag skit sur, för jag kan inte komma försent till fotograferingen!

Och jag som är så trött idag, kommer säkert tycka att den här skoldagen kommer gå sjukt långsamt! Så vi får se hur det här blir.. Efter skolan ska jag träffa simone, ingen aning om vad vi ska hitta på. Men någonting blir det! Ikväll har jag ingen träning så jag satsar på att komma isäng tidigt, behöver min skönhets sömn någon dag och den tänker jag få inatt.

Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0