skulle sitta fint med lösgodis

på morgonkvisten är det alltid gott med godis, i want. Det är mycket godare på morgonen än på kvällen? Men icke sa nicke, här finns det inget godis. Jag får helt enkelt gå upp och laga keso plättar med hallon, ni anar inte hur gott det är!

Vaknade vid tio tiden av att min katt stod och kraffsade på sovrums dörren, så nu ligger jag här i sängen och små glor lite på tv. Idag kommer nog syster och plast pappa hit tror jag, vad vi ska göra har jag inte en susning om, men jag känner på mig att det blir en lyckad lördag!

Och nu har jag blivit frisk! Känns så ialla fall, så imorgon har vi innebandy match mot hässelby i div.2 damserien. Önska oss all lycka till för det kan behövas, det ryktas att de är duktiga. Men det har inte stoppat oss förut.

Nu börjar jag bli hungrig, så ska iväg och fixa frulle. See you later <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0