studiedag for life

Yes, idag är det studiedag och jag kan bara tacka skolan för det, underbart.. Så just nu ligger jag i sängen och kollar på tv, inget speciellt bra på tv program på vardags morgonen! Ikväll kanske jag ska träffa julia och therese, inget bestämt än. Så vi får se hur min fredag blir, hur blir din?

Igår var jag ju då som sagt på ikea, vi va nog kvar längst av alla skulle jag tro! Det var bara två bilar parkerade på parkeringen när vi klev ut ur ikea och en av de var våran. Vi åkte dit för att vi den här gången skulle skaffa en matta till vardags rummet och ett par sänglådor till mig, vi kom där ifrån med en tv bänk, en glasplatta till vardagsrums bordet och en glasvas och ett par korgar som jag ska ha små grejer i till mitt rum. Ska skolla om jag kan hitta några bilder på de grejerna! Det va riktigt jobbigt att dra upp allting i lägenheten efter det, vi bor på tredje våningen och har vi hiss? Svar nej! Så jag och pappa konkade upp de där grejerna för fullt. Senare började vi hålla på att sätta ihop tv bänken, men ajg var tvungen att gå över till mamma innan vi blev klara. Så jag hoppas pappa gjorde ett bra jobb!



Tv bänk - Bestå
Korgar - Bräm korg
Glasskiva - Vika Glasholm
Vas - Rektangel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0