tankebubblor

Jag satt och pratade med Artan igår på msn, en liten finurlig prick! Vi satt och pratade om bloggare och massa grejer och då slog det mig, hur lyckas de kända bloggarna bli kända? Han hade ett direkt svar på det: De skriver om vilket kaffe de gillar, och sen vips som det är med den rätta turen så blir man känd! Är det verkligen så lätt?

Imorse satt jag i soffan med mamma och kollade på Oprah Winfrey show, de satt och babblade om att man måste tänka positivt. Något jag inte är bra på! De nämnde även att om man tänker negativt blir allting så mycket negativare. Då pratade även om att de hade gjort ett kollage om vad de ville ha i livet, alltså de hade letat i tidningar m.m och klistrat på det de ville ha i livet. Mamma fastnade direkt för vad de sa och sa åt mig att jag också skulle göra det, och vips så satt jag med en stor hög av amelia tidningar och klippte saker jag önskade mig mest av allt. Hann inte riktigt klart, men jag har hittills klippt ut människor som ler, olika framtids job så som krönikör, fotograf eller inredare, att jag vill kunna lyssna på musik som jag har gjort m.m. Jag vet inte, men det känns bra? Är jag knäpp eller är jag knäpp, det får du avgöra själv men jag tyckte det va en festlig idé.

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: najs ;) ska sova, gonatt!

2008-11-01 @ 02:10:49
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0