can't get it

jag förstår inte varför det har blivit såhär
det var du och jag mot denna stora värld
men nu tar vi andra vägar & jag vill inte det här
du är min vän så jävla glad, att du alltid funnits där
kan aldrig tänka tanken, ett liv utan dig
som att trampa på mitt hjärta, lika gärna döda mig
så känner jag om du, skulle lämna mig nu..

jag vill ha dig i mitt liv, kunna prata kunna skratta
vi måste hitta en lösning, för du är ingen jag vill tappa
ta din hand i min, så tar vi vägen båda två
jag älskar dig nå sjukt, jag vill att du ska förstå..

Vi ska klara av det här, båda två.
Vi måste bara hitta en lösning..
/ den är till dig från mitt hjärta, du vet vem du är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0