fuck you you fucking fuck

rubriken är tagen ur världens klockrenaste film - Patrik 1.5!
måste ses gott folk!

Jag drog till Kista Galleria idag med Erica och vi kollade då på bio, så sjukt bra!
Den handlar om ett bögpar som ska adoptera ett barn som är 1,5 år.
Men det visar sig att det är en 15 pojke som hatar bögar!
haha, ni kan ju själva lista ut hur det går och jag har aldrig garvat så mycket i en biosalong

Jag har löst allting med Julia, och jag mår så jävla bra nu tack vare det.
Nu ska jag hjälpa dig tillbaka på traven vännen, precis som du gjorde med mig. LOVE YOU!

Imorgon är det sovmorgon så långt ögat når, ska bli så sjukt att få sova ut en gång i livet! tack
Sen ska jag nog träffa Julia om hon inte känner sig sick, annars följer jag nog med syster och shoppar på IKEA.
Sen är det tv tittande som gäller, för imorgon börjar hål i väggen! wiho

Lev livet som du själv vill leva det, annars kommer livet ta en omväg in i skiten. / Cornelia Frammin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0