i just love it

den här skoldagen var otroligt seg, timmarna var lika långsamma som dagar! Men Therese fanns äntligen bredvid än i skolan och gjorde allt mycket lättare. På förmiddagen märkte jag och Therese att vi sa exakt samma ord vid exakt samma tillfälle tre gånger, det va helt sjukt! haha. Efter en lång slitsam dag mötte jag Erica på centrum och jag har hittat två mössor jag ska köpa. Äntligen! Efter det gick vi hem till mig, jag åt en bit mat, packade ner träningskläder och vi tog bussen hem till henne. Efter ett tag tog vi bussen ner till Infra och gick in på format för att hämta ut biljetterna till matchen imorgon! Ska bli så jävla kul! Sen bestämmde vi oss för att köpa Ben&Jerry glass, GOTT. Sen vart det innebandy träning, perfekt workout efter ett paket glass.

Träningen gick faktist bra, lite känningar i foten men ingen fara med det! Kan fortfarande inte ta i allt som jag vill, men det kommer med tiden. Hoppas ialla fall att jag kan göra mitt yttersta mot aik på söndag, kom och titta! Efter en ansträngande dag har jag nu hittat min plats i min säng med ett duntäcke runt mig, lovely. Tittar även lite då och då på Tila Tequila! Ska snart tvätta av min ansiktsmask som jag just nu har i ansiktet, ser lite skrämmande ut. men men!

Vill även lägga till en grej om en helt underbar tjet.. Linda, jag vet inte vad jag skulle göra utan dig. Även fast du bara är min halv syrra så känner jag att du är som min riktiga syster. Du kan dela med dig av allt som tynger ner dig och jag vet att jag även kan berätta allt för dig med, och jag älskar dig för det. Så jävla söt när du säger precis vad du känner, uppskattar det!

"det kändes typ som om en sak fattades förut och du fyller upp den platsen. Jag har inte kännt dig så länge men det känns som om jag kan säga allt till dig" / Linda.
Puss på dig syster, du betyder en förmögenhet för mig.. <3


Kommentarer
Postat av: Linda!

Aww, stumpan jag blev typ rörd:) JAG ÄLSKAR DIG!<3<3<3

2008-09-23 @ 18:33:35
Postat av: DaneiL

Hatar skolan =/

Tur att du har blivit lite bättre i foten då ^^

2008-09-23 @ 20:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0