i like the way

Tjena tjabba hallå, har precis kommit hem från min resa idag! Jag har altlså varit i skolan, sen åkte jag till sollentuna och träffade gustaf en snabbis och sen drog jag mig till mammas jobb där jag fick behandlingar. YES!
Ni vet inte hur underbart det är att ligga där på sängen på mammas jobb och bli ompysslad, idag fick jag ansiktsbehandlig, alltså laser, pensling och ansiktsmask! Jag vet syster, du är avis på mig. Men din dag kommer den med!

Idag ska jag träna innebandy, håll era tummar på att foten håller! Det gör ialla fall jag..
Just nu är jag bänkad framför tv:n och kollar på one tree hill och frösöker att förstå mig på saker och ting. Ah ändå, jag har även fotbollsmatch idag men man vänder i dörren så fort man märker att man ska sitta ute i den kylan i två timmar och kolla fotboll, nej tack, Men lycka till idag tjejer, make me proud!

Och sen ett stort grattis till Simone som skulle ha ringt mig, MEN somnade på soffan. Puss på det <3

Kommentarer
Postat av: Simone

HAHA, men vadfan :( jag somnade precis när jag läste ditt sms ju, inte mitt fel forfan! Men jag kan ringa när du har bögat klart dig på din innebandy träning<3

2008-09-17 @ 16:41:33
URL: http://mone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0