i'm gonna live forever

dagen började med ett grymt dåligt morgon humör! Tidig morgon, bussen åkte för tidigt så jag fick stressa ner till tåget och hann precis. Kunde man få en sämre början? Väl i skolan började jag bli riktigt trött som senare gick till övertrötthet och min humor gick ner på noll och jag skrattade åt precis vad som helst! Och jag fick även med mig Therese och hon skrattade med mig, vi blev lite ut tittade men vad gör det. Man måste ju få ha lite kul när man går i skolan! Påväg hem mötte jag upp Simone på solna station, sa hej då till therese och vi tog tåget mot stockholm central för vi skulle lämna tillbaka gamla böcker till förra skolan! Dåliga vibbar i de salarna säger jag bara.. Aldrig mer tillbaka. Efter det gick jag förbi ullis och kollade på dennis nya frilla och han hade bara klippt det lite kortare så jag va happy! Jag kan inte tänka mig han i snaggat, förlåt men jag älskar hans hår som det är. Sen kom en liten simone och vi slöpade oss hem till mig för att hämta pengar som jag senare köpte en mössa och en halsduk för på gina. Sen vart hon hungrig och även fast benen inte hade ork kvar gick vi ändå till BK, burger king för de som inte vet, och tog oss en matbit där! Väl hemma efter att ha sagt hejdå till mitt lilla krillkrull slängde jag mig i soffan och kollar just nu på idol, kärlek till programmet! Blir nog tidig hopp i säng inatt, vill vara pigg imorgon och kunna skrika gärnet på derbyt imorgon. Jag har slagit vad om att jag ska vara hes på torsdag, för det måste jag vara piggelin!

Imorgon har vi vikarie och vi har snickeri hela långa dagen! Rätt skönt, så blir mycket maskinarbete imorgon och kommer även gå en timme tidigare för jag har ansiktsbehandling imorgon, riktigt najs och behövande! Sen blir det DERBY! Jippie kay yah. Ska bli riktigt kul, mitt i smeten i klacken som sagt!

Men vi hörs imorgon, eller på torsdag.
Det beror på vilken tid jag kommer hem imorgon!
Sleep tight, puss <3

"Dagens kommentar - Har du dödat en älg?" / Cornelia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0