its a lovely day

hello suckers
Idag åkte jag till skolan med josseposse och jag klarade mig en hel dag utan Therese, wiho! Men jag saknar henne något sjukt, vart är mupparna i skolan liksom?
Sen satt jag utanför josses klassrum medas hon hade lektion och hennes lärare fick lite damp på mig för jag gjorde lite fula miner till josse så att hon började garva. Men har man tråkigt så har man!
Efter den här sega skoldagen ligger vi nu hemma hos mig i soffan och vette fan vad vi ska hitta på resten av den här fredagen..
Oh juste, jag ägde Niklas så hårt idag! Han sa att väsby var på landet, och tillslut sa han: det finns kossor på landet.
Jag: Och det ökar med en varje gång du kommer dit, hahaha
klockren? visst!

men nu orkar jag inte sitta här, puss på er små gurkor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0